Verzenden

Levering van je producten

Wij werken je order meteen af zodra de betaling bij ons wordt geregistreerd. Betaal je online, dan werken we je order meteen af. Betaal je via bankoverschrijving? Dan versturen wij je bestelling zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening is verschenen. Dit kan 2 tot 3 werkdagen duren.

Weekend en feestdagen

Bestellingen die tijdens het weekend of op Belgische feestdagen worden ontvangen, verwerken wij meteen op maandagochtend.

Verzendkosten

België, Nederland en Luxemburg

Levering naar België, Nederland en Luxemburg is gratis vanaf € 50. Voor een bestelling tot € 49,99 rekenen we € 7,50.

Frankrijk en Duitsland

Levering naar Frankrijk en Duitsland is gratis vanaf € 150. Voor een bestelling tot € 49,99 rekenen we € 12,50.

Andere landen

Neem contact met ons op voor een offerte op maat.

Alle landen

Voor grotere pakketten en voor Orac-plinten kunnen de verzendingskosten variëren. Wij nemen dan sowieso contact met je op.

Levertijd

Wij versturen onze pakketten met Bpost. In 95% van de gevallen heb je je bestelling binnen de 2 werkdagen in huis. Bestelling die voor 10 uur binnenkomen proberen we dezelfde dag nog te versturen.

Grote bestellingen en bussen van 25 liter versturen we met GLS. Zij houden je op de hoogte van de levertijd.

Langere levertijd

Sommige producten hebben een langere levertijd. Dit staat dan op de productpagina aangegeven.

Track & trace

Je ontvangt van ons een track & trace code bij je bestelling. Let op, dit is geen verzendbevestiging. Deze bevestiging krijg je zodra het pakket hier wordt opgehaald.

Je zal merken dat de status van je levering niet meteen wijzigt. Dat komt omdat dat gebeurt wanneer het pakket in het sorteercentrum wordt ingescand. De status kan dus nog tot ‘s avonds op ‘klaarmaken door afzender’ blijven staan.

Wat als je niet thuis bent op het ogenblik van levering?

Bpost

Is het leveradres in België?

Dan kan je via deze link je leveringsvoorkeuren instellen.

DHL

Is het leveradres in Nederland?
Je pakket wordt verstuurd met Bpost en wordt aan de grens over genomen door DHL.
Dan zal de bezorger een kaartje in je brievenbus achterlaten met een bezorgcode.

Daarmee kan je via deze link aangeven wat er met je bezorging moet gebeuren.

GLS

Grote bestellingen en bussen van 25 liter versturen we met GLS. Zij houden je op de hoogte van de levertijd. Is dat bij jou het geval? Dan krijg je van ons een mail met een bijlage die je kan printen en waar je instructies voor de chauffeur op kan achterlaten. Bv. leveren bij de buren, zet maar onder het afdak, …

Hang dit op een zichtbare plaats.

Je kan dit document ook hier downloaden.

Afhaling

Je kan je bestelling ook komen afhalen in ons service center te Stekene. Je krijgt dan van ons een mail zodra de producten hier klaar staan.

Dorpsstraat 36,
9190 Stekene.

Openingsuren:

ma, di, do, vrij: van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 18:00
za: van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00

let op: woensdag is het service center gesloten.

Je kan wel een afspraak maken voor afhaling op woensdagvoormiddag.

Retour

Ben je niet tevreden of heb je te veel besteld?

Neem sowieso eerst contact op met de klantendienst via info@deverfwebshop.be of bel in de voormiddag naar 03 778 29 40

Je kan producten binnen de 14 dagen ongeopend en in de originele verpakking retour sturen naar:
deverfwebshop
Dorpsstraat 36
9190 Stekene

Let wel op, verven die op kleur gemaakt zijn nemen wij niet terug.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Ben je het daarmee eens? Ja Nee Meer over cookies »