Levering van je producten
Wij werken je order meteen af zodra de betaling bij ons wordt geregistreerd. Betaal je online, dan werken we je order meteen af. Betaal je via bankoverschrijving? Dan versturen wij je bestelling zodra het verschuldigde bedrag op onze rekening is verschenen. Dit kan 2 tot 3 werkdagen duren.
Weekend en feestdagen
Bestellingen die tijdens het weekend of op Belgische feestdagen worden ontvangen, verwerken wij meteen op maandagochtend.
Verzendkosten
België, Nederland en Luxemburg
Levering naar België, Nederland en Luxemburg is gratis vanaf € 50. Voor een bestelling tot € 49,99 rekenen we € 7,50.
Frankrijk en Duitsland
Levering naar Frankrijk en Duitsland is gratis vanaf € 150. Voor een bestelling tot € 149,99 rekenen we € 12,50.
Andere landen
Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Alle landen
Voor grotere pakketten en voor Orac-plinten kunnen de verzendingskosten variëren. Wij nemen dan sowieso contact met je op.
Levertijd
Wij versturen onze pakketten met Bpost. In 95% van de gevallen heb je je bestelling binnen de 2 werkdagen in huis. Bestelling die voor 10 uur binnenkomen proberen we dezelfde dag nog te versturen.
Grote bestellingen en bussen van 25 liter versturen we met GLS. Zij houden je op de hoogte van de levertijd.
Langere levertijd
Sommige producten hebben een langere levertijd. Dit staat dan op de productpagina aangegeven.
Track & trace
Je ontvangt van ons een track & trace code bij je bestelling. Let op, dit is geen verzendbevestiging. Deze bevestiging krijg je zodra het pakket hier wordt opgehaald.
Je zal merken dat de status van je levering niet meteen wijzigt. Dat komt omdat dat gebeurt wanneer het pakket in het sorteercentrum wordt ingescand. De status kan dus nog tot ‘s avonds op ‘klaarmaken door afzender’ blijven staan.
Wat als je niet thuis bent op het ogenblik van levering?
Bpost
Is het leveradres in België?
Dan kan je via deze link je leveringsvoorkeuren instellen.
DHL
Is het leveradres in Nederland?
Je pakket wordt verstuurd met Bpost en wordt aan de grens over genomen door DHL.
Dan zal de bezorger een kaartje in je brievenbus achterlaten met een bezorgcode.
Daarmee kan je via deze link aangeven wat er met je bezorging moet gebeuren.
GLS
Grote bestellingen en bussen van 25 liter versturen we met GLS. Zij houden je op de hoogte van de levertijd. Is dat bij jou het geval? Dan krijg je van ons een mail met een bijlage die je kan printen en waar je instructies voor de chauffeur op kan achterlaten. Bv. leveren bij de buren, zet maar onder het afdak, …
Hang dit op een zichtbare plaats.
Je kan dit document ook hier downloaden.
Afhaling
Je kan je bestelling ook komen afhalen in ons service center te Stekene. Je krijgt dan van ons een mail zodra de producten hier klaar staan.
Dorpsstraat 36,
9190 Stekene.
Openingsuren:
ma, di, do, vrij: van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 18:00
za: van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 17:00
let op: woensdag is het service center gesloten.
Je kan wel een afspraak maken voor afhaling op woensdagvoormiddag.
Retour
Ben je niet tevreden of heb je te veel besteld?
Neem sowieso eerst contact op met de klantendienst via [email protected] of bel in de voormiddag naar 03 778 29 40
Het retouradres is:
deverfwebshop
Dorpsstraat 36
9190 Stekene
Je vindt meer info over je recht op herroeping en de verwerking van je retour in de bepalingen in artikels 6, 7 en 8 van onze algemene voorwaarden.
Let wel op, verven die op kleur gemaakt zijn nemen wij niet terug.